Óda pre nedeľnú kázeň

8. januára 2015, thereisnogod, Nezaradené

Och, milí katolíci!

Predstúpte pred vieru, ktorá zakrýva Vám rozum a pochopte že Boha nieto, vari nie drahocenný je čas, ktorý strácate uctievaním neexistujúceho? A či ste sa preto narodili, aby ste svet okolo nás zle pochopili? Veď búrky a blesku už netreba sa báť, škoda aby kostolné zvony bili. Aj tá biblia vôbec zmysel nemá, bodaj by, keď je celá človekom vymyslená. Vraj 6000 rokov môžeme po našej Zemi chodiť, no prosím Vás, kto už môže tomu veriť?

Veď keby Boha bolo, ani referendum by treba nebolo.

Snáď všemohúci by bol Boh veľmi, aby poriadok spravil so všetkými gay-mi.

Veď keby Boh bol naozaj len sám, asi by nedovolil nikomu konvertovať na Islam.

A nesmrteľný Ježiš, čo z mŕtvych stále by mohol vstať, ešte aj teraz by bol s tebou na Facebooku kamarát.

Aj som si myslel ako môžem žiť a hľa môžem hýbať nohou, vôbec mi ku tomu netreba žiadnych Bohov. Ja viem, že si mate čo dokazovať, tak to dokazujte napríklad islamistom, ale dajte pokoj nám ateistom.

Bolo by to krásne, aby to pochopili aspoň niektorí, kým nevycicia Vám cirkev aj holú riť. Možno raz za čas keď veriť bude „in“ lietajúce špagetové monštrum bude u mňa prím. Vďaka Bohu, napíšem to hrubým písmom, že mám vlastný rozum a som ateistom.